Wachtwoord vergeten?
Geen probleem, hier kun je het weer naar je laten opsturen.
Nadat je op de knop "Wachtwoord aanvragen" hebt geklikt, sturen we je een e-mail met een link voor het genereren van een nieuw wachtwoord.
Als je over enkele minuten GEEN e-mail van ons hebt ontvangen, controleer dan het volgende:
Al geregistreerd?
Je kan alleen een nieuw wachtwoord aanvragen als je bij ons al een klantenaccount hebt. Als je nog geen account hebt, kan je er heel eenvoudig een aanmaken. Hierbij kies je zelf een wachtwoord en zodra je geregistreerd bent, kan je in de toekomst inloggen met je e-mailadres en wachtwoord.
E-mailadres juist?
Controleer of je e-mailadres juist is geschreven. Zo ja, controleer dan ook de map met ongewenste mails in je mailbox.
Nog niet opgelost?
Als je ondanks het juiste e-mailadres en een al bestaande account nog steeds problemen hebt met inloggen en ook geen e-mail voor het opnieuw instellen van je wachtwoord hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier of +31 (0)30 - 499 0286.