Wachtwoord vergeten?

Geen probleem, hier kun je het weer naar je laten opsturen.

Nadat je op de knop "Wachtwoord aanvragen" hebt geklikt, sturen we je een e-mail met een link voor het genereren van een nieuw wachtwoord.

Als je binnen een paar minuten GEEN e-mail van ons hebt ontvangen, controleer dan het volgende:

Al geregistreerd?
Heb je je al in onze shop geregistreerd? Zo niet, maak dan eerst een klantenaccount aan, waarbij je je wachtwoord zelf kunt kiezen. Zodra je geregistreerd bent, kun je je voortaan met je e-mailadres en je wachtwoord aanmelden.

E-mailadres correct?
Heb je al een klantenaccount bij ons aangemaakt, controleer dan of je een typefout bij je e-mailadres hebt gemaakt.

Heeft het niet geholpen?
Heb je ondanks het correcte e-mailadres en een bestaande registratie nog steeds problemen met het aanmelden en krijg je ook geen "wachtwoord vergeten"-e-mail, richt je dan tot onze klantenservice op Mail of +49 7121 70120.