100% echte bijdragen van andere bergvrienden

Hoe behandelen we bijdragen?

Hoe behandelen we bijdragen?

We vinden dat niets betrouwbaarder is dan de onverbloemde waarheid van klanten. Vooral als het om uitrusting gaat en de feedback van degenen die deze al gebruiken. Om betrouwbare bijdragen te kunnen aanbieden, werken we volgens de onderstaande, transparante richtlijnen. Hartelijk dank om onze beoordelingsrichtlijnen te lezen en na te leven, als je een productbeoordeling in onze shop plaatst.

ZEG ONS WIE JE BENT EN HOE HET ZIT!

Als de uitrusting niet is wat ze belooft, dan moet dat gezegd worden. Daarom wissen we geen bijdragen alleen omdat ze negatief zijn. In tegendeel: we zijn daar juist dankbaar voor en "troep" vliegt uit ons assortiment. We zorgen ook voor transparantie door geen anonieme bijdragen toe te laten. Om een productbeoordeling te kunnen plaatsen, heb je dus een klantenaccount voor de webshop van Bergfreunde nodig.

We letten erop...

We kijken naar de bijdragen. En met "wij" bedoelen we ons team. Omdat we natuurlijk niet voortdurend alle bijdragen kunnen lezen, zijn jullie nuttige tips altijd welkom.

Commentaren worden weergegeven

Mochten we bijdragen van jullie van commentaar voorzien, of om hierna genoemde redenen ingrijpen, dan wordt dat voor jullie allemaal zichtbaar en met een toelichting weergegeven. Bovendien krijgt de auteur van de bijdrage bericht per e-mail.

Bij twijfelgevallen houden we het netjes...

Zodra je een bericht plaatst, verschijnt deze meestal meteen online. Als ons echter iets opvalt, houden we je bericht vast en controleren we deze. Als we ongepaste inhoud vinden die bijvoorbeeld in strijd is met de wetgeving of het auteursrecht, zal het bericht inactief blijven. In alle andere gevallen zullen we je bericht na controle live nemen. Belangrijk: hou het netjes. Wees zoals altijd fatsoenlijk en beleefd tegen elkaar.

Reclame krijgt geen kans!

Pure reclame of andere bijdragen met reclamedoeleinden worden door ons gewist of niet opgenomen in de berekening van de gemiddelde beoordeling. Lof is natuurlijk toegelaten.

Verwijzingen zijn ook welkom

Jullie mogen naar andere informatiebronnen of producten verwijzen. Maar als iemand het verwijzen naar andere sites oneigenlijk gebruikt, behouden we ons het recht voor links uit bijdragen te verwijderen.

Is dat echt zo?

Als we een bijdrage aantreffen die niet over het product en/of de productervaring gaat, behouden we ons het recht voor om deze bijdrage te wissen of niet in de gemiddelde beoordeling op te nemen.

FOTO'S EN VIDEO'S VAN KLANTEN OP DE VOORGROND

We zijn blij met foto’s en video’s van klanten. Pareltjes die zonder context goed te begrijpen zijn, zullen we op verschillende plaatsen in de shop tonen (bijv. bij de detailweergaven op de artikelpagina). We vragen om begrip dat foto’s met betrekking tot klachten niet kunnen worden getoond, omdat de context ontbreekt. De regels voor het uploaden van foto’s en video’s vind je hier.

Het team van de bergvrienden is zichtbaar

Ook medewerkers van het Bergfreunde-team of vertegenwoordigers van fabrikanten kunnen hier bijdragen plaatsen. Deze markeren we als zodanig voor je. Zo weet je altijd van wie een bijdrage komt en kun je zelf je conclusies trekken.

Trouwens: als je mee wilt helpen aan de kwaliteit van de bijdragen, gebruik dan de "Nuttig"-functie om bijzonder nuttige bijdragen te onderscheiden. Bovendien kijken we naar iedere bijdrage, die jullie als ongepast melden.

Ook op dit gebied: veel plezier met de bijdragen van andere bergvrienden. En als je wat te zeggen hebt...zeg het maar!

Nog vragen? Onze klantenservice helpt je graag:

Status Jan 2024