Retourlabel aanvragen

Als je een pakket tijdens de bedenktijd wilt terugsturen kun je gebruik maken van ons retourlabelservice. Druk hiervoor een retourlabel af. De kosten hiervoor zullen worden afgetrokken van je creditnota. Het gebruik van ons retourlabel is vaak goedkoper dan retourneren via een andere aanbieder. Alle informatie over de kosten van ons retourlabelservice vind je terug op onze pagina over retourneren

Let erop: als je het retourlabel afdrukt en iets retourneert, dan wordt dit met je creditnota verrekend. Door technische redenen wordt het ook verrekend als je toch zelf bij de post een pakketzegel zou kopen. Vraag daarom het retourlabel alleen maar aan als je het ook mee terugstuurt.

Wanneer je een retourlabel aanmaakt, word je doorgestuurd naar het retourportaal van DHL. Houd er echter rekening mee dat je je pakket in Nederland naar een PostNL-punt moet brengen of in België naar een Bpost-punt. Daar wordt je retourpakket in ontvangst genomen en naar ons toegestuurd.

Naar het retourportaal

wordt geladen...

Om het label te genereren, word je doorgestuurd naar het retourenportaal van DHL of Seven Senders. Om je de best mogelijke service te bieden, geven we de aan jouw bestelling gekoppelde persoonlijke gegevens voor het genereren van het label door aan DHL of Seven Senders (d.w.z. bestelnummer, postcode, naam, adres en e-mailadres). Meer informatie vind je in onze aanwijzingen over de privacybescherming.