Verzending en betaling
Zodra je bij ons besteld hebt, trekken we een sprintje om jouw pakket zo snel mogelijk op te sturen. Ons logistieke team verwerkt jouw bestelling in principe binnen een dag als alle producten op voorraad zijn. Het duurt daarom gemiddeld 3-5 werkdagen tot het pakket bij jou aankomt.
Het verzenden van bestellingen met speciale artikelen (zoals tenten, tourrugzakken, crashpads,
wandelstokken, slaapzakken, elektronische apparatuur en vloeistoffen) duurt soms iets langer, omdat deze
artikelen apart worden bewaard in ons magazijn en handmatig worden verpakt.
Het beste aan onze verzendkosten: meestal hoef je die niet te betalen! Want naar Nederland verzenden wij al gratis vanaf een bestelwaarde van € 69!
Onze verzendkosten in één oogopslag
Land van levering | Verzendkosten | |
---|---|---|
Nederland | € 3,95 tot bestelwaarde van € 69 |
Gratis verzending vanaf bestelwaarde van € 69 |
België |
€ 5,95 tot bestelwaarde van € 69 |
Gratis verzending vanaf bestelwaarde van € 69 |
Transportschade
Controleer je zending meteen na ontvangst of deze volledig en intact is. Neem de zending niet aan als deze zichtbare schade vertoont.
Indien je de schade niet direct bij het aannemen van de zending hebt ontdekt, maak dan een foto van:
- de buitenkant van het pakket
- de binnenkant van het pakket
- het verzendlabel op het pakket
- de schade (gedetailleerd)
Stuur deze foto's dan onmiddellijk op naar ons team via contact.
We hebben de informatie binnen 4 dagen nodig om de schade op tijd te kunnen melden.
Werd je zending niet door PostNL bezorgd, neem dan onmiddelijk met ons team contact op via contact of telefoonnummer. De schade moet zo snel mogelijk worden gedocumenteerd, zodat het verzoek om terugbetaling niet vervalt.
Het niet indienen van een klacht of het niet opnemen van contact met ons heeft geen gevolgen voor de wettelijke garantie. Je kunt ons echter helpen onze eigen schadevergoeding tegenover het transportbedrijf en de transportverzekering geldig te maken.
Betaalmethoden
Ook voor onze betaalmethoden geldt dat we deze zo eenvoudig mogelijk houden. Nog belangrijker: Dit alles zonder enige vorm van verborgen servicekosten.
Een overzicht van onze betaalmethoden
Opmerkingen | Afwijkend leveringsadres | |
---|---|---|
iDEAL | Aan het einde van het bestelproces word je automatisch doorgestuurd naar iDEAL. |
|
Achteraf betalen België uitgesloten (van € 10 tot € 3500) |
Betaal gemakkelijk achteraf met 14 dagen betalingstermijn (kredietwaardigheid vereist). Wanneer je de betaalmethode bevestigt, dragen wij onze aanspraak op de koopprijs over aan Bank Frick GmbH & Co. KG. De afhandeling van het betalingsproces gebeurt dan via de dienstverlener Payolution/Unzer. De volgende categorieën (incl. subcategorieën) en merken zijn uitgesloten van achteraf betalen:
|
(niet mogelijk wanneer het land, de voor- of achternaam van het factuuradres verschilt) |
Creditcard
(tot € 1500) |
Het bedrag wordt van je kaart afgeschreven bij het plaatsen van de bestelling. Het is mogelijk dat je creditcard-/debitcardaanbieder je na het plaatsen van de bestelling vraagt om de betaling te bevestigen. Volg de aangegeven stappen. |
|
Bancontact | Aan het einde van het bestelproces word je automatisch doorgestuurd naar Bancontact. |
|
Directe bankoverschrijving | Maak gebruik van directe bankoverschrijving en je wordt aan het einde van het bestelproces automatisch doorgestuurd naar de directe bankoverschrijving van Klarna. De betaling gebeurt met Klarna in real time via het internetbankieren van je bank. |
|
PayPal | Je wordt tijdens het bestelproces doorgestuurd naar PayPal. Nadat je bent teruggestuurd naar onze shop kun je je bestelling voltooien. |
|
Apple Pay (tot € 1500) |
Eenvoudig en veilig betalen met Apple Pay. |